ביטן: "שהיועמ"ש יפרסם לפני הבחירות – זה רק יעלה את המנדטים"

אסתי פלד 1 Comment on ביטן: "שהיועמ"ש יפרסם לפני הבחירות – זה רק יעלה את המנדטים"

ח"כ דוד ביטן הגיב ב'מהדורה המרכזית' על ההקלטה שנחשפה אודותיו: "דיברתי בבדיחות הדעת עם ליצמן, כי בצבא אין שוויון" | על חילולי השבת: :מדובר בעבודות חד פעמיות" | רשמות הליכוד: "אני בתוך הרשימות לפריימריז, יש פרסומים נגדי שיצאו ממועמדים אחרים" | האזינו

דוד ביטן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דוד ביטן (הליכוד) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, עך חקירות ראש הממשלה, חילולי השבת, הפריימריז וההקלטה המסעירה, "דיברתי בבדיחות הדעת".

חילולי שבת: "הייתה החלטת בית משפט, העבודות עליו הם חד פעמיות, אי אפשר לחלק אותה לחלקים ולכן צריך היה זמן ארוך לכל מקטע גשר. אתה רואה שברכבת זה לא נמשך, אבל כאן זה חד פעמי".

סיפרתי להם בבדיחות הדעת לליצמן, תבואו בצורה טובה, תגידו שאתם מוכנים להתגייס עם התנאים שלכם, וצה"ל לא יסכים לכך. אין שוויון בשירות בצה"ל, יש חייל קרבי ויש חייל שחוזר כל יום הביתה. צריך להקים צבא מקצועי שיבטל את כל האי השוויון".

אני עכשיו בכנס באשקלון. יש מאה ועשרים אלף בוחרים אני מסתובב בכל הארץ זה לא פשוט.

חקירות ראש הממשלה: "השמאל יורה עם כל הכדורים ואנחנו רק נעלה במנדטים. אין שום בעייה שהיועמ"ש יעשה מה שהוא רוצה לפני בחירות, זה רק יעלה לנו את המנדטים.

הרשימות לפריימריז: אני ברשימות, הפעילים יודעים מי אני ומה עשיתי בשביל הליכוד וראש הממשלה. זה הגיע כנראה מחלק מהמועמדים.

הליכודניקים החדשים: אני היחיד שנלחמתי בהתארגנות הזאת. תופעה מסוכנת מאוד, אין להם גח לנצח אותנו בקלפני אז מנסים להשתלט עלינו מבפנים.

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מפלגת הליכוד וטוהר מידות זה כמו לחבר אש ומים